Матеріали на яких друкуємо

Illustration

Офсетний папір

Офсетний папір – офісний, зазвичай його використовують для друку бланків и документів.Офсетний папір шорсткуватий на дотик. Він чудово підходить для лазерних принтерів и добре вбирає вологу, у тому числі чорнила, тому його використовують у тих випадках, коли необхідно щось додатково вдрукувати на принтері, написати ручкою, поставити штамп.
Стандартна щільність офсетного паперу – 80-250 г/м2
Застосування:Анкети;Бланки (фірмові, бухгалтерські, торгові, транспортні, медичні);Квитки;Внутрішні блоки для блокнотів, пленерів, щоденників;Інструкції (побутові, промислові, медичні);Листи на стіл для кафе, барів, ресторанів (сети).

Illustration

Крейдований папір

Для офсетного та цифрового друку ми використовуємо папір європейського виробництва.Крейдований папір малої щільності – 90-115-130-150-170-200 г/м2.Крейдований папір високої щільності – 250-300-350-450 г/м2.
Крейдований папір — це папір з нанесенням одного або декількох шарів крейдування. Це дає можливість отримувати при друці максимально яскраве і чітке зображення. Крейдований папір має презентабельний зовнішній вигляд і є приємним на дотик. Буває глянцевим або матовим.
Папір малої щільності застосовують для виготовлення листівок, буклетів, флаєрів, плакатів, журналів, внутрішнього блоку меню або каталогів. Ви можете надрукувати буклет або флаєр на папері щільністю як 90 г/м2, так и 170 г/м2, залежно від поставлених задач.Варіант Економ – 90 г/м2, Стандарт – 115-130 г/м2, Бізнес – 150-170 г/м2.
Папір високої щільності застосовують для виготовлення візитівок, бірок, календарів, листівок, запрошень, обкладинок, сертифікатів.Варіант Економ – 250 г/м2, Стандарт – 300-350 г/м2, Бізнес – 450 г/м2.

Illustration

Самоклеючий папір

Самоклеючий папір – крейдований папір, що складається з декількох шарів.
Лицевий, верхній шар вкритий клеєм, на який зверху накладена спеціальна основа з воскованого паперу. Завдяки спеціальній просічці, основа легко відділяється від верхнього шару.
Застосування:- Наліпки-стікери для побутового та промислового застосування;- Етикетки для пакування;- Маркувальні наклейки;- Бірки-цінники;- Поштові наліпки на конверти.

Матеріали які використовуються для широкоформатного друку

Illustration

Банерна тканина

Банерна тканина – це міцне вінілове полотно, армоване поліестеровою ниткою. Існує два різних типи банерної тканини з принциповою різницею в технології виготовлення. Різниця полягає в способі нанесення вінілу на армуючу сітку.

Технологія виробництва литого банера забезпечує йому набагато більш високу зносостійкість, ніж у ламінованого. Литий банер краще тримає форму, відрізняється значно більшою еластичністю і довшим терміном експлуатації: від двох до семи років (ламінований – 1-3 роки).

Важливість цих характеристик важко переоцінити, адже банери використовуються у спеку і мороз, під дощем і при сильному вітрі.

Illustration

Банер ламінований

Банер ламінований 440 г/м2 – популярне рішення для короткострокових рекламних акцій. Ламінований банер добре підходить для невеликих форматів виробів, що використовуються всередині та ззовні приміщень.

Застосування:
- вивіски;
- виставкові стенди;
- Х-стенди (т.з. «павуки») ;
- брендволи ;
- фотозони;
- плакати;
- інтер'єрний декор.

Illustration

Банер литий

Банер литий 440 г/м2 – оптимальне рішення за співвідношенням ціна/якість.
Литий банер відрізняється від ламінованого більшою міцністю, менше схильний до деформацій. Сфера використання литого банера – зовнішня реклама з терміном експлуатації (поза приміщенням) від 2-х місяців и довше. Оскільки литий банер краще тримає форму, його доцільно застосовувати для виготовлення конструкцій великого формату.
Застосування:- борди;- великогабаритні вивіски;- розтяжки;- плакати.

Illustration

Банерна сітка

Банерна сітка 270 г/м2 має суттєву перевагу, що полягає у її повітряній та оптичній проникності. На великих поверхнях вона відчутно зменшує парусність конструкції, і лише незначно зменшує видимість зсередини назовні. Отвори сітки практично не помітні з відстані вже від 3-х метрів. Банерна сітка – це ідеальний варіант, з точки зору співвідношення ціни и якості, для розміщення реклами на вітринах, а також камуфлювання будівельних майданчиків.

Застосування:
- оформлення вітрин;
- камуфлююче накриття будівельних майданчиків;
- оформлення фасадів;
- рекламні вивіски.

Самоклеюча плівка

Самоклеюча плівка Ritrama – одна з найбільш популярних. Вона призначена для широкоформатного друку зображень тривалого терміну служби як всередині, так і ззовні приміщень.
Плівка Ritrama представлена двома видами: глянцева и матова. Особливість матової плівки у тому, що вона не блікує. Друк на глянцевій плівці надає виробу більшої яскравості і привабливості.

Застосування:
- друк рекламних носіїв: наклейки, постери, плакати і т.д.;
- зовнішня реклама: вивіски, стікери, стрітлайни і т.д.;
- інтер'єрний друк: декоративні пано, оформлення меблів, декор приміщень;
- виготовлення дорожніх знаків, вказівників, навігаційних табличок;
- оформлення вітрин і виставкових стендів;
- обклеювання автомобілів;
- друк підлогової графіки.

Illustration

Прозора плівка

Прозорі плівки використовують для оформлення вітрин та вітражів, оскільки ці плівки добре сполучаються між собою, створюючи ефект об'єму.

Особливості прозорої плівки:
- одразу після наклеювання прозорої плівки на скло, на яскравому світлі помітний легкий муар — це не вада плівки, а шар клею. З часом клей застигне і муар зникне.
- при наклеюванні прозорої плівки на передню стіну лайтбоксу зображення виглядає більш блідим на просвіт.
- якщо плівку наклеєно на вікно неосвітленого приміщення, то з вулиці зображення не буде видно.

Друк на прозорій плівці вимагає світлого фону.
Прозору плівку також використовують для декорування скла і дзеркал.

Illustration

Перфорована плівка

Перфорована самоключа плівка One Way Vision застосовується для нанесення зображень на скло у тих випадках, коли необхідна видимість з одного боку і зображення з іншого. Така плівка використовується при брендуванні транспрорту. Особливість цієї плівки у тому, що при її нанесенні не втрачається функціональність вікон. Плівка пропускає світло у співвідношенні друкованої поверхні до загальної – більше 50%.

Застосування:
- брендування транспорту;
- оформлення вітрин, вікон, прозорих поверхонь.

Illustration

Самоклеюча плівка Black Out

Самоклеюча плівка Black Out —поліхлорвінілова плівка, що з одного боку має білу глянцеву поверхню для друку, а з другого – щільний чорний або сірий клейовий шар. Вона повністю непроникна для світла. Ключовою перевагою плівки Blackout над іншими видами плівки є здатність повністю приховувати поверхню, на яку вона наклеюється.

Застосування:
- заклеювання вікон;
- оформлення неоднотонних поверхонь;
- наклеювання нової зовнішньої реклами поверх старої.

Illustration

Папір Blue Back

Blue Back – світлонепроникний папір, призначений для повноколірного широкоформатного друку. Блакитне покриття зі зворотнього боку паперу дає можливість застосовувати його на темних і строкатих основах, не видаляючи попереднє зображення, забезпечуючи разом з тим повну непрозорість і відсутність кольорових спотворень. Такі зображення наклеюються на магістральні рекламні щити.
Папір Blue Back також дуже активно використовується для друку афіш, постерів, акційних вивісок тощо.

Переваги паперу Blue Back:
- висока вологостійкість;
- стійкість до світла, температурних коливань, лужних впливів;
- хороша матовість и щільність;
- чудова кольоропередача;
- стійкість до набухання та розривів, еластичність після друку.

Застосування паперу Blue Back:
- борди;
- вивіски;
- плакати;
- постери;
- афіші.

Illustration

Папір Citylight

Citylight, папір сітілайт (Бекліт ) — це білий папір з покриттям, що призначений як для світлової реклами, так і для друку постерів, плакатів з високою яскравістю та чіткістю.Папір має спеціальне покриття, адаптоване для струменевого друку, що дозволяє отримувати зображення надзвичайної якості. Цей вид паперу використовується для друку міських сітілайтів, зображень для лайтбоксів, для виготовлення високоякісних плакатів, афіш, постерів і креслень. Має стійкість до негативних зовнішніх факторів, стабільний у середовищі з підвищеною вологістю.
Застосування паперу Citylight:- лайтбокси, сітілайти;- постери;- виставкові стенди;- плакати;- афіші;- настінні календарі;- оформлення торгових центрів, офісів, супремаркетів та ін.

Матеріали та технологія ультрафіолетового друку

Матеріалом для УФ-друку може бути будь-яка тверда листова поверхня: скло, метал, ПВХ, акрил. Для УФ-друку використовуються фарби, які застигають під впливом ультрафіолетових променів.

Illustration

УФ-друк на ПВХ

УФ-друк на ПВХ – новинка в галузі оформлення своєї продукції та місця її продажу, організації рекламних акцій тощо. Для друку використовується листовий ПВХ товщиною від 1 до 10 мм.
Застосування:
- інформаційні таблички;
- номерки, брелки;
- вказівники;
- вивіски;
- стенди.

Illustration

Композит

Алюмінієві композитні панелі (АКП) – багатошаровий композитный матеріал, що складається з двох шарів алюмінія і шару полімерного наповнювача (полиетилену) між ними. Універсальний матеріал, якому можна надати будь-якої складної форми. За допомогою планшетного плотера можна вирізати вироби довільного розміру і форми. Застосовується для виготовлення навігаційних табличок, інформаційних щитів, стендів і штендерів, а також в якості окремих елементів декору.

Стійкий до вологи та перепадів температури повітря, а УФ-чорнила не змиваються водою.

Товщина:
3 мм.

Made with